Prietenele stiu de ce

Pentru ca in analiza de saptamina trecuta am vorbit despre ce vor femeile, ma simt datoare ca de data aceasta sa prezint si caracteristicile partii adverse. Adica ce vor barbatii, ca doar se spune ca s-a instaurat egalitatea intre sexe. Cum nu am gasit nici o alta campanie care sa comunice mai complet ideea de "barbat", asa cum este el de fapt, cu bune si cu rele, m-am oprit asupra noului spot Bergenbier. E adevarat, in nici unul din clipurile la berea anterior amintita nu vom gasi cheia catre mintea celor cu Mercedes in fata casei si nici nu vom putea deslusi ce ginduri nebanuite ascund liceeni. In mod cert insa, putem studia in voie comportamentul barbatului obisnuit, trecut de prima adolescenta, dar nu prea aproape de senectute. Exact, tipul de barbat caruia ii arde buza dupa o bere nu foarte sofisticata venita la pachet cu o conversatie spumoasa, de preferat despre sport, intre prieteni.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related