Tineretea lui Megan Fox il costa pe Armani 2 milioane de dolari

Ati auzit desigur despre noua campanie Emporio Armani Underwear & Jeans. In timp ce Calvin Klein mizeaza si in primavara lui 2010 pe combinatia dintre actrita Eva Mendes si modelul irlandez Jamie Dornan, care apar in ipostaze din ce in ce mai incitante in noua campanie, Girogio Armani schimba totul. Mai putin fixatia pentru alb-negru, desigur.

Asadar, campania din toamna trecuta a fost cantecul de lebada pentru cuplul Victoria - David Beckham. Dupa ce au fost imaginea Armani din primavara lui 2009, ei au fost inlocuiti de Megan Fox si Cristiano Ronaldo.E clar ca reteta fotablistului este inca de succes, dar se pare ca fotablistul casatorit nu mai e la cautare.

Iar actrita Megan Fox, la doar 23 de ani vine cu un suflu nou, gata sa-i dea gata pe toti cu aparitia sa. Desi a mai pozat in Esquire in ipostaze similare (1, 2) si, de asemenea in FHM (1, 2), fiind votata si cea mai sexy femeie din lume in topul FHM din 2008, aparitia in seria de ad-uri Armani este un pas important pentru cariera sa, trebuie sa recunoastem. Mai ales ca, desi la capitolul photo shooting-uri are cu ce se lauda, are un palmares sarac la capitolul endorsement-uri. Dar e tanara, recupereaza ea!

Megan Fox a mai filmat o reclama Pontiac, un co-branding Transformers. Asa ca nu stiu daca se pune la socoteala, pentru ca probabil intra in contractul pentru film. Cert e ca odata cu Transformes, i s-a schimbat norocul. Asta daca ne gandim ca dincolo de faima, Megan Fox se mai alege si cu un cec de 2 milioane de dolari pentru efortul depus in sedinta foto de la Los Angeles, pentru Armani.

Nu pot sa ma abtin sa nu observ ca senzualitatea agresiva din ad-urile campaniei Calvin Klein pentru primavara lui 2010 si din campania Armani cu David si Victoria din toamna lui 2009, nu se mai regaseste in ad-urile cu care incepe Armani anul 2010, fie ca e vorba de ea, fie ca e vorba de el. Ba dimpotriva, incercari asidue in photoshop au reusit sa elimine aproape toate tatuajele actritei Megan Fox, semn ca imaginea de fata rea trebuie si ea stearsa si inlocuita cu erotismul subtil, ingenuu aproape. Nici ad-urile cu Ronaldo nu sunt cine stie ce, e parca prea studiat. Fotbalistul portughez pare sa sufere profund in ad-ul asta, de exemplu.

In plus, daca alaturam aceste corpuri superbe obtinem o imagine perfecta din punct de vedere vizual, dar care esueaza in a transmite chimie, asa cum se intampla cu celalalte cupluri despre care aminteam. Si nu zic ca trebuia sa fi ales un cuplu casatorit pentru asta, dar macar puteau sa faca sedinta foto impreuna, cum au facut cei de la Calvin Klein, nu?!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related