Nu e amuzant sa le privesti isterizandu-se in comentariile de pe bloguri, de parca acest filmulet le-ar fi fost trimis personal, prin posta, cu o scrisoare de amenintare atasata, in care sa fie clar specificata marimea lor de sutien si numele prietenului?
ECHIPA DIN AGENTIE
Daca as fi lucrat in echipa cu pricina de la Graffiti, as fi foarte mandra de mine, urmarind torentul de reactii la spotul Lay's - "Fii pe faza". Trebuia sa le dai un motiv sa vorbeasca despre promotie? Le-ai dat. Stie acum toata lumea ca Lay's da 2000 de Euro? Stie! Good job, poti pleca la 6 azi.
Ce daca McCann a avut pentru o promotie Sprite aproape aceeasi idee strategica in 2006: "nu-i lasa pe altii sa castige" (pentru ca nu vor sti sa foloseasca premiile)? Te poti consola cu gandul ca ai oferit o variatiune pe aceeasi tema, ducand motivatia la nivelul urmator: "nu-i lasa pe altii sa castige ca sa nu ai tu de pierdut dupa". Si apoi, ce motiv ai mai putea folosi ca sa-i tentezi sa participe la promotie? Sa-i pui sa viseze la minunatele lucuri pe care si le-ar putea cumpara e banal. Joe le-a ridicat deja statui si le-a dat si 1000 de Euro (indraznestesitu.ro), n-ai cum sa depasesti asta. In fine, chiar daca strategic "s-a mai facut", o sa ai alte spoturi de inscris la Golden Drum, din campaniile de imagine, asa ca n-ai de ce sa-ti faci griji.
Comentarii
In rest ... esti p'aproape.
"am mai auzit eu de cazuri in care se citea rubrica de Analize de Reclame cu evlavia cuvenita unui raport de cercetare de evaluare, de parca rolul presei ar fi sa realizeze si sa publice gratuit astfel de rapoarte, din care ar putea, eventual, si agentia sa invete ceva"
da nu sunt sigur ca am inteles :)
nu sunt de acord cu afirmatia ca spot-ul e bazat pe superficialitatea masculina. spot-ul e bazat pe ideea "ce poti sa faci cu 2000$?" si "ce nu a mai aparut in reclame pana acum? cum putem fi originali?" d-aia nimeni nu s-a gandit la faptul ca siliconatele nu agata in ratb (decat daca sunt la inceput de cariera)
normal :)
- "Hai mai fratilor ca ce spune Ana este perfect adevarat! Este vorba doar de superficialitatea barbatilor" - eu nu spuneam ce ai inteles tu :)