Graffiti BBDO a dezvoltat noua campanie promotionala pentru brandul de chipsuri Lay's.
Lay's incepe anul in forta cu o promotie prin care fanii chipsurilor vor avea inca un motiv sa se bucure, punga dupa punga: nu de premii inutile, ci de bani pe care sa ii foloseasca cum stiu ei mai bine.
Spotul campaniei foloseste o poveste amuzanta - cu o intriga si un sir de intamplari ce merg in zona suprarealismului plasmuirilor tipic feminine - pentru a transmite mesajul promotiei: "Fii pe faza si nu lasa banii sa ajunga in buzunarul care nu trebuie!".
"Lay's te ajuta sa iti pui planurile in aplicare. Fie ca vrei o excursie, un nou laptop sau sa iti platesti ratele la banca, daca te simti norocos si mananci Lay's poti sa castigi 2000 de euro pe care sa-i cheltuiesti cum vrei tu. Si daca asta nu te motiveaza destul, gandul ca banii ar putea ajunge la cineva care i-ar folosi total aiurea si in detrimentul tau trebuie sa te mobilizeze. Asta spune spotul campaniei printr-un scenariu funny in care 2000 de euro ajunsi in mana omului nepotrivit duc la consecinte nebanuite. Asa ca ai grija sa fii tu cel care castiga. " spune Alice Tataru - Strategic Planner la Graffiti BBDO.
Comentarii