2009 pentru Cohn&Jansen
Anul care tocmai a trecut a fost unul cu despartiri: de clienti pentru unii, de colegi pentru altii, iar pentru o parte dintre noi, chiar de industrie, cu totul.
Si la noi, ca si pe la altii, au fost de toate felurile, cu bune si rele. Le voi spune pe cele bune (normal): ne-am apropiat parca mai mult de unii clienti (Garanti Bank in speta), vorba aceea, si la bine si la rau, iar cu altii am pornit la drum pe vreme rea (Poiana, Avon si Valvis Holding).
Asteptari de la 2010
2010 cred ca va fi anul regasirilor: cu prieteni vechi, cu clienti vechi, cu planuri puse la sertar in 2009.
Pentru noi, sper sa fie anul in care ne vom exprima mai bine si mai liber publicitar, non-publicitar, artistic, fashionist, uman si vom fi decent platiti pentru asta (apropo de salarii).
Despre pitch-ul anului, daca o sa fie unul, speram sa fie pe bune: nu 10 agentii invitate, nu fara buget si chiar sa se faca ce se promite.