Radu Florescu: Obiectivul Saatchi in 2010 - crestere de 10%

Niciun client pierdut in 2009
In anul 2009 am reusit sa pastram business-ul Saatchi & Saatchi la un nivel similar cu cel din 2008. Cu toate acestea, a fost un an greu in care am muncit mult mai mult, dar in care nu am pierdut niciun client. Ne-am concentrat eforturile pe pastrarea clientilor existenti si pe zona de new-business, unde am reusit sa dezvoltam proiecte noi pentru clienti precum Metro si AFI Palace Cotroceni.

Salariile stagneaza in 2010
Cred ca anul acesta salariile vor ramane, cel putin pentru o perioada, la acelasi nivel cu cel din 2009, cand au avut loc ajustari. Am incercat sa motivam oamenii buni talentati, de aceea nu am privit aceasta chestiune doar din perspectiva costurilor salariale, ci ca o investitie pe termen lung.

Cred ca din punct de vedere al Resurselor Umane, anul 2010 nu va aduce schimbari majore. Probabil vor mai fi concedieri, dar nu la fel de rasunatoare ca anul trecut.

Pitch-uri vechi, pitch-uri noi
Pitch-urile vin si pleaca… Cu siguranta ne vom avanta in lupta oricand vom putea pentru ca avem resursele strategice si creative pentru a livra rezultate foarte bune.

Obiectivul Saatchi in 2010
Pentru Saatchi & Saatchi, in 2010, ma astept la o crestere de 10%.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related