Cum a fost 2009 pentru Next?
A fost un an mai greu ca 2008, dar l-am terminat cu bine, totusi.
Obiective, la inceput de an
Pentru noi, principala provocare este sa trecem cu bine de primele noua luni ale lui 2010.
Salariile publicitarilor
Greu de crezut ca vor creste intr o piata care va fi afectata serios de criza si anul acesta. Punctual, probabil ca vor fi si cazuri in care anumite salarii vor creste, dar in medie cred ca vor ramane in cel mai bun caz pe loc.
Publicitari someri si in 2010
Din pacate, cred ca si in 2010 multi publicitari vor ramane fara job. Din fericire, suntem una dintre putinele agentii care pe fondul actualei crize nu si-a restrans nici activitatea si nici numarul angajatilor.
Cine va face pitch in 2010?
Habar n-am. Sper ca nu clientii nostri.
Estimari pentru piata de publicitate in 2010
Cel mai probabil piata va mai scadea cu inca 10-15% fata de anul trecut.