OMD preia contul international de media al Carlsberg

Carlsberg a oferit agentiei OMD, parte a grupului Omnicom, contul sau international de media, in urma unui pitch lansat in octombrie 2009, informeaza Media.Asia.com.

OMD va asigura serviciile media in 22 de piete din Europa si Asia, intre care se numara Marea Britanie, Germania, Franta, Rusia, Hong Kong sau Singapore.

Barry Cupples (CEO Omnicom Media Group Asia Pacific) a declarat: "Carlsberg este un brand foarte admirat si respectat in regiunea noastra. La nivel mondial compania Carlsberg detine un portofoliu impresionant si puternic cu peste 500 de branduri. Echipa Carlsberg ne va forta sa oferim servicii exceptionale pentru a le facilita progresul.Este o excelenta oportunitate si suntem absolut incantati ca ne-au invitat sa extindem relatia noastra".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related