AdBreak 6 - comunicat de impresii

Ar fi pacat sa nu stiti ca miercuri, 7 septembrie 2005, in Music Club a avut loc a sasea editie AdBreak, eveniment organizat de IQads si prezentat de Orange. Ar fi pacat pentru ca ar insemna ca n-ati fost acolo. Nu-ti trebuie cunostinte de matematici superioare pentru a trage aceasta concluzie, e-adevarat, cum nu-ti sunt necesare nici pentru a deduce din insasi existenta acestui articol faptul ca a iesit bine. Foarte bine! Ramanand in sfera unor rationamente la indemana, sa vedem si de ce nu simt nici un fel de stanjeneala scriind intr-un stil caracteristic unui panegirist. In primul rand, ca si la editia trecuta, n-am avut nici o legatura directa cu organizarea evenimentului. In al doilea rand, cunoscand specificul AdBreak-ului iti dai seama foarte usor ca succesul depinde atat de organizare cat si de prezentare, de invitati si, nu in ultimul rand, de public.

Fiindca tot l-am pus la coada in enumerarea de mai sus, sa incep descrierea efectiva a evenimentului tocmai cu publicul. Venit in numar mare, imprastiat prin toate colturile clubului, impartit pe multiple categorii dar unit de un interes comun, publicul a facut exact ce trebuia sa faca, sa iasa din definitia lui clasica si sa interactioneze. A ras, a aplaudat, a vociferat, a intrebat, a ascultat, chiar a si fluierat la un moment dat, dovedind inca o data, daca mai era nevoie, ca pasionatul de publicitate este o specie aparte, greu de tinut in banca lui. La masa lui, mai precis. Sau treapta lui, pentru ca s-a stat si pe scara.

Totusi, un public, fie el si de publicitate, nu-i tocmai usor de starnit. Cine a reusit acest lucru? In primul rand, trei entertaineri desavarsiti: unul si prin profesiune, Andi Moisescu, ceilalti doar prin natura lor: Lucian Georgescu si Bogdan Naumovici. O combinatie care reuneste o multime de atribute pe care invidia fatisa ma impiedica sa le enumar. In al doilea rand, a fost proiectia oferita de Luerzer's Archive, a celor mai bune 70 de spoturi realizate in ultimii 5 ani in lume, combinata cu o selectie speciala de reclame romanesti pentru care trebuie sa-i multumim lui Andi.

Cum sa nu declari drept un mare succes un eveniment in care sari fara pauza de la "Honda Grrr" la "Caldurica de la pasarica", apoi la povestea acestuia din urma dezvaluita de Andi si comentata spumos de invitati, de la entuziasm in fata unui "Soken - Kill Bill" la fluierat cand ruleaza spotul "linia verde a Guvernului", pentru a redeveni serios intr-o discutie despre spoturile sociale si D'Arcy, de la aplauze pentru Levi's sau Budweiser la scantei si scrasnit din dinti cand a venit vorba de festivaluri. Putini stiu c-a existat si-un "after hours" cu un Bogdan Naumovici in mare forma.

Nu vreau sa fac pronosticuri pentru viitor, tot ce vreau este sa am ocazia sa scriu un articol si despre AdBreak 7. Iar pentru cei care n-au fost, n-am decat un singur sfat: daca, in viitor, va intreaba cineva "vii la AdBreak?", raspundeti "Vin!". In limba germana: "Ich komme!".

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related