Dove promoveaza linia Men&Care in cadrul Super Bowl 2010

Unilever va lansa campania de comunicare pentru produsele de ingrijire a tenului pentru barbati Men&Care de la Dove in cadrul Super Bowl 2010, conform AdAge.

Produsele Men&Care au fost introduse pe piata la inceputul anului. Un reprezentant al Edelman, agentia de relatii publice a Unilever, nu a oferit detalii in ceea ce priveste conceptul creativ. Potrivit informatiilor acordate de Dove gama Men&Care se adreseaza "barbatilor care se simt confortabil in propria piele" si vor sa beneficieze de hidratarea oferita de Dove in locul produselor care le irita pielea.

Contul de publicitate Dove este detinut de Ogilvy & Mather, in timp ce Mindshare asigura serviciile de media.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mindshare

Mindshare are a global, multi-award winning, media agency network of 9300 people across 86 countries united by the desire to create new media experiences. What we do Modern marketing requires more than just media... vezi detalii »

Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related