Ce poate fi mai incitant decat o femeie care se dezbraca? E simplu: o femeie care se dezbraca departe de tine, dincolo de o perdea. Scenariul are toate ingredientele unei povesti de succes: picatura de senzualitate, aura de mister, doza de neobisnuit. A fost pus in scena in Paris, chiar inainte de Sarbatorile de iarna. Cred ca la francezi nu se aplica asta cu postul inainte de Craciun. In fine, timp de 10 zile pe buzele tuturor parizienilor s-a aflat o misterioasa doamna. Vreau sa zic, subiectul misterioasa doamna care facea striptease pe gratis in fiecare seara, in spatele perdelei din apartamentul cu vedere la strada.
La un moment dat a venit si televiziunea; era clar ca un subiect care a starnit atata valva nu putea fi ratat de reporteri. Oricum oamenii filmau de zor cu telefoanele mobile, ca doar nu e ceva ce vezi asa la tot pasul. E adevarat ca Parisul sta bine la capitolul dezinhibare - vezi Moulin Rouge - dar oamenii obisnuiti tot nu se comporta chiar asa de libertin. Nu pana acum.
Si pana la urma, va intrebati probabil ce-a fost cu toata aceasta demonstratie de exhibitionism? A fost campania "French art of Loving" pentru brandul de lenjerie intima Aubade. Iar momentul de revealing a culminat cu aparitia misterioasei doamne in lenjerie, fara a se mai ascunde in spatele perdelei. A urmat cortina de final: perdeaua numarul doi cu trimitere la site: www.frenchartofloving.com
Campania a fost realizata de agentiile Chainsaw si Mlle Noi, cea din urma fiind responsabila in special cu site-ul care scoate din sertarul obiceiurilor pariziene tips&tricks despre arta seductiei asezonata cu rafinament parizian. Printre aceste ponturi pentru a suci mintile barbatilor se numara sfaturi, jocuri si bineinteles sugestii de produse Aubade.
Iata cat de simplu si frumos au comunicat un adevar care ar fi sunat redundant daca ar fi fost doar pus in cuvinte: nu e nimic mai sexy decat lenjeria intima pe care o femeie o da jos. Ca un bonus au creat si buzz. Si toate astea doar pentru ca au indraznit sa fie altfel.