Cand trebuie sa descriu situatia din Romania, uneori nu-mi gasesc cuvintele. Nu mai stiu pe unde le-am pus. Acum le-am gasit, dar nu-s ale mele.
Iata, cu inteleptele vorbe publicitare ale ultimilor ani, cum cred ca vor merge lucrurile in 2010:
Clientii: "Pentru unii, afacereza e o limba straina".
Agentiile: "As face orice pentru casa! Ca sa..."
Pitch-urile: "Inca unul si ma duc".
Bugetele de marketing: "De la (cutare client) numai... respect!"
Creativitatea: "Verde stop!"
Economia: "Senzatii tari. Romanesti."
Politica: "Acest medicament se ia fara prescriptie medicala" sau "The future's bright. The future's orange."
Partidul conducator: "Intra in cea mai tare retea. Merita!"
Presedintia: "Povestea merge mai departe".
Statul roman vs. cetateni: "Ia sa-l chem eu pe fiu-meu sa te bata. Stii ce-i fiu-meu? Badigard!"
Guvernul: "E greu sa gasesti un mix bun".
Ministrii: "Zambetul tau va straluci de sanatate".
Europarlamentarii: "Ce-ai facut azi? Mai nimic. - Tu cat timp pierzi zilnic la toaleta?"
Senatul si Camera Deputatilor: "Pastila alba pentru arsuri si durere, pastila verde pentru greata si balonare".
Fondul Monetar International: "La prima intalnire - mana pe picior, la a doua intalnire - mana pe picior, plus pupat..."
Fondurile UE: "Cu banii tai vom face... sex salbatic".
Coruptia: "Proiectata sa reziste" sau "Oriunde, cu placere".
Autostrazile: "N-ai cu cine, ma, n-ai cu cine. Niste tarani."
Cei care se vor satura si vor pleca din tara: "Gandim la fel" sau "Prietenii stiu de ce".
Acest articol este un pamflet. Daca apar manifestari neplacute, adresati-va medicului sau farmacistului.
Comentarii