Stiu ca pot fi acuzat de subiectivitate, dar pitch-ul anului pentru mine tot Ursus a fost. Pentru ca, fara sa ma refer neaparat la faptul ca l-am castigat, a avut mai multe elemente remarcabile. Brief-ul, agentiile invitate, modalitatea deloc subiectiva de a alege castigatorul, si nu in ultimul rand brand-ul, cel mai important in opinia mea din portofoliul Sab Miller.
La asta se poate adauga organizarea, mult peste ceea ce sa intampla in general la pitch-uri si fara termen de comparatie cu ceea ce s-a intamplat in acest an in special. Un an in care a aratat cat de imatura este totusi piata, an in care s-a intrecut orice masura si s-au incalcat toate regulile.
Poate ca ar trebui sa vorbim acum despre toate pitch-urile care au fost corecte, toate fiind pitch-urile anului. Iar clientii respectivi sa primeasca ceva, o diploma, un discount, ceva. Pentru ca daca o tinem tot asa, Ursus din 2009 o sa fie pitch-ul anului si in 2010.