Care a fost pitch-ul anului 2009?

Stiu ca pot fi acuzat de subiectivitate, dar pitch-ul anului pentru mine tot Ursus a fost. Pentru ca, fara sa ma refer neaparat la faptul ca l-am castigat, a avut mai multe elemente remarcabile. Brief-ul, agentiile invitate, modalitatea deloc subiectiva de a alege castigatorul, si nu in ultimul rand brand-ul, cel mai important in opinia mea din portofoliul Sab Miller.

La asta se poate adauga organizarea, mult peste ceea ce sa intampla in general la pitch-uri si fara termen de comparatie cu ceea ce s-a intamplat in acest an in special. Un an in care a aratat cat de imatura este totusi piata, an in care s-a intrecut orice masura si s-au incalcat toate regulile.

Poate ca ar trebui sa vorbim acum despre toate pitch-urile care au fost corecte, toate fiind pitch-urile anului. Iar clientii respectivi sa primeasca ceva, o diploma, un discount, ceva. Pentru ca daca o tinem tot asa, Ursus din 2009 o sa fie pitch-ul anului si in 2010.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info
Sectiunea Insider cuprinde opiniile profesionistilor din marcom despre knowhow, experiente, observatii, schimbari, dificultati, oportunitati si tendinte din activitatea lor profesionala.
Opiniile exprimate in articolele Insider reprezinta exclusiv punctul de vedere al autorilor lor.
Daca esti specialist in comunicare, PR, marketing, digital, research si vrei sa publicam opinia ta in aceasta sectiune, ne poti contacta aici.


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related