Care a fost pitch-ul anului 2009?

Mi se pare destul de delicat subiectul, cat timp nu stim fee-urile agentiilor castigatoare. Din ce mi-a ajuns la urechi, de pilda, pitch-ul Romtelecom de anul trecut a fost castigat de Graffiti aproape in pierdere (zic gurile rele), indiferent de bugetul rulat pe media.

Altfel, din ochi, pe media e Vodafone, iar pe strategie/creatie ar putea fi Carrefour, Rosia Montana sau Inbev, care a dat toate brandurile aceleiasi agentii, in urma unui pitch facut pentru un singur brand. Revin, e greu sa spui care este cel mai banos pentru agentie, daca nu stii fee-urile/posibilitatile de rebate.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info
Sectiunea Insider cuprinde opiniile profesionistilor din marcom despre knowhow, experiente, observatii, schimbari, dificultati, oportunitati si tendinte din activitatea lor profesionala.
Opiniile exprimate in articolele Insider reprezinta exclusiv punctul de vedere al autorilor lor.
Daca esti specialist in comunicare, PR, marketing, digital, research si vrei sa publicam opinia ta in aceasta sectiune, ne poti contacta aici.


Sectiune

Dictionar



Branded


Related