Care a fost pitch-ul anului 2009?

Anul asta au fost mai multe. Pe de o parte IKEA, care, din punctul de vedere al nivelului creativ e un cont care te obliga si care iti da aripi, sau cel putin asa sper eu, daca e sa ne uitam la ce se intampla pe la altii.

Pe de alta parte e Ursus, un pitch care poarta cu el o responsabilitate uriasa pentru comunicator si agentie si care urmeaza, in opinia mea, sa fie validat de catre consumatori si industrie. Pentru ca Ursus nu e doar brandul celor care se ocupa de el.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info
Sectiunea Insider cuprinde opiniile profesionistilor din marcom despre knowhow, experiente, observatii, schimbari, dificultati, oportunitati si tendinte din activitatea lor profesionala.
Opiniile exprimate in articolele Insider reprezinta exclusiv punctul de vedere al autorilor lor.
Daca esti specialist in comunicare, PR, marketing, digital, research si vrei sa publicam opinia ta in aceasta sectiune, ne poti contacta aici.


Branduri

Sectiune



Branded


Related