Agentia Pygmalion a finalizat procesul de branding pentru "Bunatarie"

Agentia Pygmalion - Advertising Facilitator a finalizat procesul de branding pentru "Bunatarie", brand aflat in portofoliul Europa Star Service - un producator de produse de panificatie si un viitor jucator pe piata lanturilor de magazine dedicate alimentatiei sanatoase.

Identitatea vizuala dezvoltata de Art Directorul Alexu Toader, transpune grafic grija pentru detaliu si respectul pentru traditie caracteristice brandului "Bunatarie". Pretios, dar in acelasi timp cald si prietenos, logo-ul este format dintr-o combinatie de litere, forme si culori care transmit ideea de natural si autentic si ii confera un grad mare de recognoscibilitate la raft. Practic, povestea propusa prin identitatea verbala este continuata coerent la nivel grafic prin cromatica, familia de fonturi alese si ilustratie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune


Comentarii

Cristian Scurtu
acum 15 ani
agentia Phy'NT-R-G3ll3r a dezvoltat o publicitate facilitareasco-intergalactica pe marginea unei gauri negre, acolo unde timpul curge mult mai incet, iar mintea publicitareasca are timp sa coaca expresii complicate pentru mintile noastre.

Bai baieti...lasati-o dreq de treaba...

Alex Malaescu
acum 15 ani
n-ai auzit de Candu, de care tine Brandu si e condus de Andu... aa, pardon Sandu, adik Andu Sandu? Pygmalion e numele, facilitator renumele. Clar?


Branded


Related