Gabriel Cirlig: Am vazut dinainte criza

Actuala criza economica a mutat atentia producatorului de lenjerie intima Jolidon dinspre piata interna catre exporturi. Omul din spatele afacerii Jolidon, Gabriel Cirlig, declara in primavara, intr-o discutie cu MONEY EXPRESS, ca la sfarsitul lui 2009, circa 55-60% din business - prognozat atunci sa creasca moderat, cu 10-15 procente - ar trebui sa vina din export. A fost o intuitie corecta. Vanzarile Jolidon pe pietele externe "s-au apropiat de procentul estimat initial", dupa cum spune Olga Stanciu, director adjunct al producatorului clujean. Cresterea externa vine insa pe fondul unei scaderi drastice a vanzarilor de pe piata interna, intre 20-30% - reflectata pe toate canalele de distributie folosite de companie si mai ales pe reteaua de magazine proprii. Adunand plusul extern cu minusul intern, rezulta o stagnare la nivelul anului 2008, cand compania a raportat o cifra de afaceri de aproape 70 mil. euro.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related