McCann/Creative Services semneaza cea mai noua campanie de imagine pentru MTV Romania, gandita sa continue procesul de asimilare a culturii MTV in "cultura" romaneasca.
Spotul TV "Porcul" face parte din noua campanie de imagine MTV Romania care cuprinde un spot TV de 30 de secunde si o executie pentru print. Spotul TV urmeaza sa fie difuzat incepand de astazi.
Adrian Anghel, presedinte al trustului media MTV Romania afirma: " Noua campanie MTV continua linia celei de anul trecut, intitulata "Made in Romania". Comunicam caracteristicile locale ale brandului, insa, nu ne oprim la transpunerea identitatii locale - aspect care a fost cuprins in campania de anul trecut - ci mergem mai departe, evidentiind atuurile celui mai puternic brand media pe plan international care se adreseaza tinerilor. MTV nu este doar un mediu prin care tinerii pot viziona ultimele hituri locale si internationale, ci este un factor de modelare a gusturilor acestora, cu influente majore asupra stilului lor de viata".
"O campanie semnata de McCann pentru MTV inseamna in primul rand alaturarea a doua branduri internationale puternice, cu rezultate pe masura: Campania precedenta semnata de McCann pentru MTV Romania a luat premii atat local cat si la festivaluri internationale. Asta inseamna ca impreuna avem ceva de spus, mai mult, ca impreuna facem imagine buna Romaniei." declara Bogdan Enoiu, Managing Director McCann Erickson Romania.