Ati aflat, ati aflat? "Prigat e in super forma!" L-am vazut in pasaj la Universitate pe bicicleta si l-am mai vazut in stanga scarilor rulante, cum cobori spre metrou: ridicand haltere din cirese.
E simpatica prezenta neconventionala a lui Prigat. M-a dus cu gandul la pozitionarea Prigat: "mai mult fruct, mai multa energie" si la cel mai recent spot, cu acei copii stupefiati de ceea ce le e dat sa vada, mai exact: parintii care parca au coborat din mai vechea reclama Zuzu.
Apoi m-am uitat mai bine la eticheta si am vazut ca, de fapt, e vorba despre Prigat Activ. Desi e supradimensionata, sticla nu are capacul specific acestui produs. Si dincolo de faptul ca nu te ajuta reproducerea packaging-ului, nu ai cum sa-ti dai seama nici din mesaj ("mai multa energie") pentru care dintre produsele Prigat este executia, de fapt.
Pacat ca nu exista o identitate proprie pentru fiecare dintre produsele Prigat (Prigat Activ, Prigat Nectar) pentru ca in loc sa iasa in evidenta sub-brand-ul comunicat, de fiecare data te duci cu gandul doar la brand per ansmablu, care simbolizeaza in mod automat energie.
Comentarii