[Marketing Research 2010] Concluziile Marketing Research 2010

Marketing Research 2010, primul eveniment de research din Romania organizat sub umbrela SMARK KnowHow Series, s-a incheiat dupa 3 zile de conferinte si workshop-uri dedicate cercetarii de marketing.

Evenimentul a debutat pe 26 noiembrie cu o conferinta dedicata temelor esentiale in ceea ce priveste cercetarea de marketing, de la identificarea insighturilor relevante din research, si a modului in care pot fi acestea valorificate in strategia de marketing, la masurarea eficientei comunicarii si a dezbaterii avantajelor pretestarii campaniilor de comunicare.

In cotinuarea conferintei, pe 27 noiembrie Jan Callebaut, CEO Why5Research si fondator Censydiam a sustinut workshop-ul Research is only relevant when it leads to action. Pentru a demonstra necesitatea "actionabilitatii", Callebaut a pornit de la premisa ca majoritatea companiilor investesc imprudent in research, cheltuind resurse mari de timp si de bani pentru obtinerea unei cantitati foarte mari de informatii, care mai apoi nu este utilizata corespunzator sau chiar deloc in activitatea de marketing.

Situatia poate fi rezolvata, spune Callebaut, prin realizarea unui audit anual al activitatii de cercetare, pentru a observa modul in care se face research-ul, cat anume din rezultatele obtinute sunt aplicate efectiv in activitatea de marketing si cu ce rezultate, pentru a obtine maximum de efect dorit.

Pe 30 noiembrie marketerii au fost invitati sa participe la cel de-al doilea workshop al evenimentului, pe tema Insightment: the complete guide to the "what" and "how" of Insight, sustinut Anthony Tasgal, fondator POV Marketing & Research Consultancy. Pornind de la ideea ca legea care guverneaza generarea insight-urilor este reordonarea informatiilor pe care le avem deja dar de care nu profitam la maxim, Tasgal a demonstrat participantilor la workshop ca, uneori, ochiul unei persoane straine de situatie poate sa surprinda conexiuni pe care un profesionist le pierde din vedere, tocmai pentru ca cel dintai vine cu un unghi de abordare proaspat.

La Marketing Research 2010 au participat 20 de specialisti in marketing internationali si romani, printre care se numara Jan Callebaut, CEO Why5Research, Anthony Tasgal, fondator POV Marketing & Research Consultancy si Matthew Dodd (Vice President, Research and Analytics, Nielsen Online.

Marketing Research 2010, cel de-al doilea eveniment sub umbrela SMARK KnowHow Series, a reprezentat primul eveniment de research din Romania, cu ocazia caruia companiile de cercetare au fost puse fata in fata cu reprezentanti ai clientilor si cu agentii de publicitate, in efortul de a dezbate teme importante pentru parteneriatele prezente si viitoare. Evenimentul a fost organizat cu sprijinul Peroni, Savana, Rin Grand Hotel, Grafica si Tipar, Casa de Traduceri. Parteneri media: IQads, Business Standard, Money Express, The Money Channel, MONEY.ro.

Gandita ca o alternativa la evenimentele actuale, SMARK KnowHow Series functioneaza ca un serviciu de consultanta cu caracter public sub umbrela comunitatii SMARK si abordeaza in profunzime tendinte si instrumente de marketing de ultima generatie.

Mai multe informatii pe Events.SMARK.ro

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Grafica si Tipar

Grafică şi Tipar este poziţionată ca o agenţie de producţie creativă, cu expertiză în conceperea şi producerea de materiale pentru campanii de marketing şi comunicare. Activitatea noastră se desfăşoară... vezi detalii »

Casa de Traduceri

Toti stim ca cel mai bine ne simtim acasa. Noi credem ca, exact ca oamenii, cuvintele au locurile lor, locuri in care se potrivesc cel mai bine si in care se simt ca acasa. Intelegem ca mutarile nu sunt niciodata... vezi detalii »

Pozitii

Sectiune



Branded


Related