Odyssey semneaza campania festivalului DaKINO

Noua campanie a festivalului DaKINO, editia din acest an, are o poveste simpla: Dan Chisu a venit la noi si ne-a intrebat daca vrem sa facem creatia pentru DaKINO, iar noi am acceptat. De ce?

Credem in film si, mai ales, credem ca DaKINO a adus cu fiecare editie productii interesante si mesaje puternice, bine ancorate in realitate. Tema "verde" de anul acesta din cadrul festivalului ni s-a potrivit manusa. Asa ca am creat o campanie care sa aminteasca cat de mult rau face poluarea, care poate afecta inclusiv industria cinematografica.

"Plecand de la aceasta realitate, am incercat sa ne imaginam cum ar putea afecta lumea filmului. Asa ca in executii am luat doua categorii de filme usor de recunoscut - cele cu supereroi si romance-urile vechi - si am aratat cum gunoaiele si noxele pot face ca aceste filme sa devina ridicole. DaKINO nu este o organizatie din domeniul eco, dar e preocupata de mediu. Si noi la fel. Si credem ca avem puterea sa schimbam situatia", spune Anca Baciu, Copywriter Odyssey.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Sectiune



Branded


Related