Redwine a dezvoltat identitatea de brand si designul de ambalaj pentru Mini Feast

Redwine a dezvoltat identitatea de brand si designul de ambalaj pentru covrigeii cu tarate Mini Feast, produsul fiind comercializat de catre compania de panificatie Lidas din judetul Tulcea. Acest produs este unic pe piata si se bazeaza pe o reteta inovativa care combina ingrediente naturale si sanatoase.

Intregul proiect de branding s-a desfasurat pe parcursul a cinci luni si a inclus toate componentele necesare crearii unui nou brand de produs, de la audit si strategie de brand, pana la identitate verbala si vizuala, precum si design de ambalaj.

"Ne dorim ca acest produs unic sa reprezinte o optiune reala pentru consumatorii urbani, care au un ritm alert al vietii de zi cu zi si au nevoie de o alimentatie sanatoasa si naturala.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related