Primii membri ai proiectului IQads Kadett, care au trecut testul de examinare psihologica si au devenit astfel cadeti IQads, au parte de primele discounturi si intrari gratuite la importante evenimente de profil, oferite de IQads impreuna cu impreuna cu Evensys si SMARK.
Primul dintre acestea este Marketing360, un eveniment de marketing si advertising organizat de Evensys joi, 19 noiembrie 2009 la Crowne Plaza Bucharest Hotel. Cei peste 25 de vorbitori din cadrul conferintei vor purta o discutie deschisa, antrenanta si constructiva despre provocarile actuale ale oamenilor de marketing si advertising, abordand tematici care vor fi cu siguranta interesante si utile pentru tinerii din programul IQads Kadett care aspira la o meserie in marketing sau publicitate. Evensys ofera in acest sens un numar de 4 invitatii gratuite pentru toata ziua de eveniment celor mai activi cadeti pana in acest moment, precum si 4 discount-uri de 50% pentru biletele achizitionate de catre cadetii IQads.
Cel de-al doilea eveniment la care membrii IQads Kadett vor putea participa este Marketing Research 2010, organizat de SMARK, comunitatea profesionistilor de marketing din Romania. Evenimentul va dezbate cateva dintre cele mai relevante aspecte ale cercetarii de marketing in contextul economic actual, de la identificarea insight-urilor legate de consumator si masurarea eficientei comunicarii la folosirea tehnicilor inovative in cercetare. SMARK ofera cadetilor IQads 5 invitatii gratuite la aceasta conferinta in ideea confruntarii lor cu tendintele si cerintele pietei de cercetare din Romania, precum si cu cele mai noi tehnici pe care le pot folosi in demersul lor de profesionalizare.
Invitatiile pentru cele doua evenimente sunt doar primele dintr-un sir lung de beneficii pe care IQads Kadett le-a pregatit celor inscrisi in proiect. Pentru a fi la curent cu modul in care se desfasoara proiectul, puteti vizita site-ul www.IQadsKadett.ro unde se vor publica noutatile in materie de beneficii, dar si dezvoltare a proiectului.
IQads Kadett este un proiect IQads realizat cu sustinerea Coca-Cola HBC Romania si recomandat de IAA Young Professionals. Partenerii proiectului sunt D&D Research, Grafica si tipar, SMARK, Radio Guerrilla, 24-FUN, Business Standard, Cotidianul, Money Express, MONEY.ro, OOPS Media, Zoom, Elevate, Advice Students, ASER si PRIME Romania.