Orangina, lansata oficial in Romania in luna iunie, trece de la comunicarea de produs la comunicarea de brand. Dupa ce s-a lansat pe piata bauturilor racoritoare, pozitionandu-se ca o bautura super premium, Orangina isi schima platforma de comunicare si are o noua abordare concentrata pe sustinerea sloganului "Shake it your way!".
Orangina a trecut de la comunicarea de produs, care a pus accentul pe principalele caracteristici - bautura racoritoare cu un continut bogat in suc si pulpa de portocala usor carbonatata, si aport scazut de zahar, la cea de-a doua faza - la comunicarea de brand. In aceasta etapa, Orangina pune accentul pe comunicarea emotionala, incercand sa creeze o noua atitudine si sa rezoneze cu stilul de viata activ si dinamic al consumatorului. Trecerea la aceasta noua faza a comunicarii se bazeaza pe cercetarile efectuate anterior, care indica receptivitatea consumatorului nu numai fata de calitatea produsului Orangina, ci si fata de beneficiul de imagine pe care il creeaza.
Irit Mazor, Business Development Vice-President pentru Orangina in Romania declara : "Orangina a fost apreciata de publicul din Romania si a reusit sa devina in scurt timp bautura racoritoare preferata a persoanelor cu un stil de viata modern si sanatos, orientate catre produsele naturale. Consumatorul roman manifesta din ce in ce mai deschis aceasta preferinta si mai mult decat atat, iubeste brandurile care creeaza trenduri. Acesta este motivul pentru care am decis sa trecem la o etapa superioara in comunicarea Orangina, punand accentul mai mult pe brand si pe legatura emotionala dintre acesta si consumator."