Daca doriti sa participati la conferinta si workshop-urile din cadrul Marketing Research 2010 (26, 27 si 30 noiembrie, Rin Grand Hotel), sustinute de Anthony Tasgal (Founder, POV Marketing & Research) si Jan Callebaut (CEO, Why5research), astazi este ultima zi in care va mai puteti inscrie pentru a beneficia de discount-ul de 20% din costul participarii. Cele doua tipuri de inscriere disponibile pentru acest eveniment includ prezenta atat la conferinta din data de 26 noiembrie, cat si la unul dintre cele 2 workshop-uri sustinute de cei doi invitati internationali care se vor afla in Romania special pentru a participa la cel de-al doilea eveniment SMARK KnowHow Series.
Dupa data de 17 noiembrie mai puteti beneficia de un discount de inscriere in valoare de 25%, pentru grupuri de minimum 3 persoane care se inscriu din cadrul aceleiasi companii, precum si discount de 30% la achizitionarea studiului din seria SMARK Research "Femeia ca target: ce e relevant acum" pentru cei care opteaza pentru un pachet FULL PASS. Oferta este valabila in limita locurilor disponibile. Mai multe detalii despre programul evenimentului si despre ofertele speciale puteti gasi pe site-ul evenimentului: http://events.SMARK.ro sau la 0744 582 736 / 0751 158 761.
SMARK KnowHow Series este un eveniment organizat cu sprijinul Peroni, Savana, Rin Grand Hotel, Grafica si Tipar, Casa de Traduceri. Parteneri media: IQads, Business Standard, Money Express, The Money Channel, MONEY.ro.
SMARK KnowHow Series reprezinta un serviciu SMARK de consultanta cu caracter public, sub forma unor evenimente dedicate, care abordeaza teme punctuale si relevante pentru profesionistii comunitatii de marketing din Romania. SMARK KnowHow Series reprezinta o alternativa la piata actuala de evenimente de marketing prin gradul lor de actualitate, prin specificitate si prin tratarea aprofundata a temelor abordate.
SMARK este o sursa de knowledge, un instrument de perfectionare si networking pentru cei care lucreaza in marcomm. SMARK ofera content editorial premium, accesibil exclusiv pe baza de membership de catre membrii SMARK, o comunitate atent selectionata a profesionistilor in marcomm din Romania. SMARK isi propune sa devina un etalon de 'smart marketing' prin crearea unei platforme complexe de informare si consultanta in domeniu pentru membrii SMARK: publishing, evenimente, rapoarte de cercetare. SMARK este parte a F5, compania de new media a grupului Realitatea.Catavencu.