Cea de-a IX-a editie Internetics si-a desemnat castigatorii. Cu peste 240 de lucrari inscrise in cadrul celor trei categorii principale de concurs - "Site-uri, microsite-uri si bloguri de promovare", "Best use of" si "Campanii interactive", Internetics s-a dovedit festivalul cu cel mai ravnit trofeu din online-ul romanesc.
FourHooks a fost desemnata agentia anului, adunand cel mai mare punctaj din concurs cu proiectele castigatoare (Metropotam Interbelic - microsite, Discovery Metropotam, Metropotam Interbelic - campania).
La categoria "Site-uri, microsite-uri si bloguri de promovare", care a atras si cele mai multe inscrieri, respectiv 141 de lucrari, juriul a desemnat urmatorii castigatori: proiectul "Metropotam Interbelic - microsite", inscris in competitie de catre agentia FourHooks la sectiunea "Mancare si bautura" si dezvoltat pentru clientul URSUS Breweries (subsidiara SABMiller) - Timisoreana, la sectiunea "Publicatii si media" - castigator "Discovery Metropotam" , inscris de FourHooks pentru clientul DiscoveryNetwork si la sectiunea "Servicii publice"- castigatori "Digital Zoo" inscris de My Web Interactive si dezvoltat pentru clientul UPC, precum si www.ioanid.com, dezvoltat de Kinecto pentru Gradinita Ioanid. Dintre acestia, "Metropotam Interbelic - microsite" este marele castigator al sectiunii, fiind distins cu aur.
Comentarii