Internetics 2009, festivalul cu cel mai disputat trofeu din online-ul romanesc

Cea de-a IX-a editie Internetics si-a desemnat castigatorii. Cu peste 240 de lucrari inscrise in cadrul celor trei categorii principale de concurs - "Site-uri, microsite-uri si bloguri de promovare", "Best use of" si "Campanii interactive", Internetics s-a dovedit festivalul cu cel mai ravnit trofeu din online-ul romanesc.

FourHooks a fost desemnata agentia anului, adunand cel mai mare punctaj din concurs cu proiectele castigatoare (Metropotam Interbelic - microsite, Discovery Metropotam, Metropotam Interbelic - campania).

La categoria "Site-uri, microsite-uri si bloguri de promovare", care a atras si cele mai multe inscrieri, respectiv 141 de lucrari, juriul a desemnat urmatorii castigatori: proiectul "Metropotam Interbelic - microsite", inscris in competitie de catre agentia FourHooks la sectiunea "Mancare si bautura" si dezvoltat pentru clientul URSUS Breweries (subsidiara SABMiller) - Timisoreana, la sectiunea "Publicatii si media" - castigator "Discovery Metropotam" , inscris de FourHooks pentru clientul DiscoveryNetwork si la sectiunea "Servicii publice"- castigatori "Digital Zoo" inscris de My Web Interactive si dezvoltat pentru clientul UPC, precum si www.ioanid.com, dezvoltat de Kinecto pentru Gradinita Ioanid. Dintre acestia, "Metropotam Interbelic - microsite" este marele castigator al sectiunii, fiind distins cu aur.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune


Comentarii

Eugen Nicodin
acum 15 ani
festivalul celor slabi se poate numii...... sincer....... eu am participat si regret pt ca chiar se dau numai pe cunostinte premiile si am decis la anul nu mai particip pt ac au fost chiar slabe si"nefolositoare" siteurile premiate


Branded


Related