Dan Stanescu, 21 de ani, este castigatorul marelui premiu al concursului de creatie publicitara organizat de Dacia si Graffiti BBDO, avand ca tema "Respectarea vitezei legale la volan"
Concursul de creatie publicitara initiat de Graffiti BBDO in parteneriat cu Dacia, intitulat "Drum catre Golden Drum 2005", si-a desemnat castigatorii. Dan Stanescu, 21 de ani, este marele invingator al celei de-a treia editii care a avut ca tema "Respectarea vitezei legale la volan".
Dan Stanescu este student in anul II la Facultatea de Electronica si Telecomunicatii din cadrul Universitatii Politehnice Bucuresti si, dupa cum el singur marturiseste, este pasionat de concursuri. El se va bucura de premiul constand in participarea la Festivalul de Publicitate Golden Drum de la Portoroz, Slovenia, si de o luna de practica in cadrul agentiei Graffiti BBDO, cu posibilitatea continuarii colaborarii. Costurile de calatorie vor fi acoperite integral de Dacia si Graffiti BBDO, iar accesul pe tot parcursul festivalului la seminarii, prezentari si la gala de decernare a premiilor este asigurat de organizatorii festivalului Golden Drum.