Sanofi-Aventis si Zentiva lanseaza campania Hula Hoop pentru Diabet

Cu ocazia Zilei Mondiale a Diabetului, care va avea loc pe 14 noiembrie, sanofi-aventis si Zentiva, in parteneriat cu Federatia Internationala de Diabet, lanseaza campania Hula Hoop pentru Diabet, care atrage atentia asupra importantei educatiei si a PREVENTIEI, in special printre copii si tineri. Portalul oficial al campaniei este www.hoop4diabetes.com. Andreea Raducan, campioana olimpica si mondiala la gimnastica, s-a alaturat cauzei.

Hula Hoop pentru Diabet promoveaza stilul de viata sanatos. Cercul albastru, simbolul Zilei Mondiale a Diabetului, a fost imaginat sub forma de hula hoop pentru talie sau deget. Cu putin exercitiu, inveti sa preiei controlul asupra miscarii hula hoop. Acelasi lucru este valabil si in cazul diabetului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Sectiune



Branded


Related