Noua campanie Ursus vorbeste despre ambitia de a progresa

Din 1 noiembrie URSUS, Regele Berii in Romania, aduce un ton nou in comunicare in categoria de bere din Romania, in linie cu valorile marcii de a se imbunatati in mod permanent. Dupa o serie importanta de inovatii (prima sticla verde de bere din Romania, prima sticla embosata sau primele doze cu aspect mat), URSUS isi continua in mod ambitios evolutia cu o campanie publicitara progresiva, care marcheaza un pas inainte in calatoria sa.

"URSUS inseamna ambitie, progres, energia si puterea de a depasi obstacolele care stau intre tine si visul tau. Acestea sunt lucrurile pe care vrem sa le retina consumatorii atunci cand se gandesc la URSUS. Pornind de aici si construind pe mostenirea de brand (URSUS - Regele Berii in Romania), mergem mai departe in dorinta noastra de a ne consolida pozitia de lider al segmentului de bere premium din Romania. Noul spot URSUS arata frumusetea si istoria tarii in care s-a nascut aceasta marca, precum si abilitatea romanului modern de a face fata provocarilor si de a progresa, inspirat, speram, si de exemplul URSUS.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune


Comentarii

Semiramid Tismaneanu
acum 15 ani
E bine ca vorbeste despre ambitia de a progresa si nu despre I am Mercedes.


Branded


Related