SMARK continua seria evenimentelor dedicate comunitatii profesionistilor de marketing cu cel de-al doilea eveniment SMARK KnowHow Series: Marketing Research 2010, ce va avea loc pe 26, 27 si 30 noiembrie la Rin Grand Hotel.
Incluzand o zi de conferinta si doua zile de workshop-uri cu acces limitat, evenimentul va puncta - cu ajutorul invitatilor internationali dar si locali, cateva dintre cele mai relevante aspecte ale cercetarii de marketing in contextul actual: identificarea insight-urilor legate de consumator, masurarea eficientei comunicarii, cercetarea vazuta din perspectiva aplicabilitatii informatiilor si tehnici inovative in cercetare.
Cum cercetarea facuta corect poate contribui radical la eficienta actiunilor de marketing, scopul principal al Marketing Research 2010 este acela de a oferi inspiratie marketerilor si de a contribui la crearea unei perspective utile asupra modalitatilor in care anul 2010 poate fi abordat sub aspectul investitiilor in cercetare.
Urmand structura primei editii SMARK KnowHow Series, evenimentul debuteaza pe 26 noiembrie cu o conferinta care cuprinde 5 sectiuni cu subiecte specifice. Urmatoarele zile vor fi dedicate aprofundarii notiunilor prezentate in cadrul conferintei in doua workshop-uri separate, sustinute de invitatii internationali ai evenimentului.
Printre vorbitorii invitati la eveniment se numara: Jan Callebaut, CEO - Why5Research si fondator al instrumentului de cercetare motivationala Censydiam, utilizat la scala larga de numeroase companii multinationale, Matthew Dodd, Vice President Research & Analytics - Nielsen Online EMEA, Anthony Tasgal, POV Marketing & Research Consultancy, Raluca Oprescu, Insight Director - URSUS Breweries, Daniel Enescu, Director General - Daedalus Group, Dan Petre, Managing Partner - D&D Research, Adina Vlad, Managing Partner - Unlock Market Research, Alfred Dumitrescu, Managing Partner si Director de Cercetare Calitativa - Lighthouse, Oana Popa-Rengle, Senior Qualitative Researcher - Anamnesis, Radu Bogdan, Managing Partner - Brennan Research & Consultants, Anca Fieraru, Director Executiv, eResearch Corp, Elena Ionita, Planning Director - Leo Burnett, Razvan Matasel, Managing Partner - Arsenoaiei si Matasel, Paul Markovits, Research Director, Lab Romania.
In continuarea conferintei, pe 27 noiembrie este programat workshop-ul cu acces limitat "Research is only relevant when it leads to action" sustinut de Jan Callebaut, CEO Why5Research. Fondatorul Censydiam va aprofunda modalitatile in care informatiile provenite din rapoartele de cercetare pot fi transformate in actiuni concrete in cadrul unei companii, fie in procesul de marketing, fie in cel de comunicare.
Pe 30 noiembrie, marketerii sunt invitati sa participe la cel de-al doilea workshop al evenimentului, "Insightment: the complete guide to the "what" and "how" of Insight" - un workshop in care reputatul strateg Anthony Tasgal va prezenta in detaliu notiunea de "insightment" cu ajutorul exercitiilor practice ce au la baza teoria asupra insight-ului care utilizeaza elemente relevante din stiinta, arta si teoria filmului.
In plus, in cadrul evenimentului va fi lansat oficial Best Research Tools 2010, primul ghid in cercetarea de piata adresat specialistilor in marketing din Romania, un instrument util pentru marketeri in alegerea celor mai potrivite metodologii si a celor mai recomandati furnizori de pe piata companiilor de cercetare din Romania. Ghidul va fi oferit gratuit tuturor participantilor la acest eveniment, precum si la celelalte conferinte SMARK KnowHow Series.
Mai multe informatii despre Marketing Research 2010 sunt disponibile accesand Events.SMARK.ro. Cei care doresc sa participe la eveniment pot beneficia de ofertele speciale, disponibile in sectiunea de inscriere, prima dintre acestea fiind discount-ul de 20% pentru inscrierea pana in data de 17 noiembrie.
SMARK KnowHow Series este un eveniment organizat cu sprijinul Rin Grand Hotel, Grafica si Tipar, Casa de Traduceri. Parteneri media: IQads, Business Standard, Money Express, The Money Channel, MONEY.ro.
SMARK este o sursa de knowledge, un instrument de perfectionare si networking pentru cei care lucreaza in marcomm oferind content editorial premium, accesibil exclusiv pe baza de membership. SMARK, parte din F5, compania de web a grupului Realitatea-Catavencu, isi propune sa devina un etalon de 'smart marketing' prin crearea unei platforme complexe de informare si consultanta in domeniu.