Coca-Cola HBC Romania a obtinut trei premii Aur si un premiu Bronz in cadrul Spotlight Awards 2009, competitie de materiale de comunicare print, video si web organizata de Liga Profesionistilor Americani in Comunicare. Proiectele de comunicare interna ale companiei inscrise in competitie s-au numarat si printre castigatorii sectiunii Realizari Speciale, la categoriile Cel mai creativ, Cel mai bun debut si Cel mai motivant material de comunicare.
Materialele de comunicare interna ale Coca-Cola HBC declarate castigatoare sunt:
- posterele campaniei Grija pentru mediu incepe din masina ta! - Aur la categoria Reclama si castigator al premiului Cel mai motivant, sectiunea Realizari Speciale;
- brosura de bun venit in noul sediu al companiei - Aur la categoria Brosura si premiul Cel mai bun debut, sectiunea Realizari Speciale;
- revista interna a companiei Coca-Cola HBC, Zoomzet - Aur la categoria Revista/ Newsletter si premiul Cel mai creativ material de comunicare la sectiunea Realizari Speciale;
- publicatia interna Ziar de High-Bay - Bronz la categoria Revista/ Newsletter