Daedalus Millward Brown a realizat un studiu despre achizitiile online

Daedalus Millward Brown a realizat un studiu despre achizitiile online. Studiul a constat intr-un sondaj online si este reprezentativ pentru populatia de 14-54 ani din Romania, care a efectuat achizitii online in ultimele 12 luni.

Efectuat de Daedalus Millward Brown in luna august 2009, studiul releva faptul ca produsele achizitionate in cea mai mare masura de pe Internet sunt:
• echipamentele IT (ex. calculator/ laptop, tastatura, mouse, webcam, monitor, componente calculator etc.) - achizitionate de 39.6% dintre cei care fac cumparaturi online;
• cartile/CD-urile/ DVD-urile - achizitionate de 37.5% dintre acestia;
• Produse electronice sau electrocasnice
• Articolele de imbracaminte sau incaltaminte
• Produse electronice sau electrocasnice
• Servicii de turism (ex. bilete de avion, rezervari la hotel, inchiriere de autoturisme etc.)
• Cosmetice sau alte produse de ingrijire personala
• Bilete la teatru, film, concerte etc.
• Jocuri sau jucarii
• Produse pentru ingrijirea casei

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related