Un nou spot Bergenbier realizat de Leo Burnett - "Scoala de soferi"- continua sa construiasca noua identitate a acestei marci, puternic sustinuta de sloganul " Prietenii stiu de ce".
Acesta va fi difuzat in perioada 27 august 2005 - 23 octombrie 2005 si se va fi difuzat pe posturile de televiziune: Pro TV, Antena 1, TVR 1, TVR 2, Prima TV, MTV Ro si TV Sport.
"Asa cum si-a obisnuit publicul tinta, Bergenbier vine si de data asta cu un adevar impartasit de majoritatea barbatilor: vrem ca sotiile/prietenele noastre sa aiba carnet de sofer. De ce? Simplu, ca sa aiba cine sa ne aduca acasa dupa ce bem bere. Asa ca, in spot vom vedea un barbat care isi sustine femeia in incercarea ei de a obtine permisul de conducere. Si n-o face fiindca ar avea incredere in capacitatiile ei, ci, masculin si "egoist", fiindca are nevoie de cineva care sa-l conduca acasa dupa niste beri baute cu prietenii." - Carmen Tiderle - Deputy Creative Director.
Leo Burnett a realizat un nou spot pentru Bergenbier
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: