Raluca Petrescu: Cum m-am angajat in publicitate

M-am angajat in publicitate din intamplare. Eram studenta in ultimul an la Comunicare si Relatii Publice si-mi pregateam lucrarea de licenta. Profesoarei care imi coordona lucrarea i se cereau recomandari pentru diverse posturi in agentii si m-a intrebat intr-o zi daca nu m-ar interesa sa lucrez in departamentul de Client Service. Ma cunostea de 4 ani si considera ca mi s-ar potrivi acest job.

Stiam cat de greu este sa ajungi intr-o agentie si cat de mult conteaza experienta, asa ca am acceptat cu gandul ca o sa fie ceva provizoriu, pana termin facultatea ... eu voiam sa fac PR. Eram incantata, dar si sceptica in acelasi timp... nu prea stiam multe despre domeniu si-mi imaginam ca povestile care circula prin facultate sunt doar legende.

Incetul cu incetul mi-am dat seama ca mi se potriveste ceea ce fac si ca-mi doresc sa continui acest drum. Directoarea mea de Client Service de la momentul respectiv imi spunea ca pentru a fi un client service bun iti trebuie un simt special, trebuie sa fii intr-un anumit fel... mi-am tradus in timp acest "simt special" si prin capacitatea de a invata cate putin din meseria oamenilor cu care lucrez si probabil acesta a fost si motivul pentru care nu mi-am dorit pana acum sa ma mut intr-un alt departament.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune


Comentarii

Elena Stoian
acum 15 ani
Raluca mai are de invatat cum sa conjuge verbul a continua (la conjunctiv prezent)...in rest, este un articol banal care nu spune nimic nou ...
Adrian Bogdan
acum 15 ani
Pot sa te intreb ce vrei sa spui prin "nou"? Daca am inca mai vad bine articolul se numeste "Cum m-am angajat in publicitate", iar ea nu face decat sa spuna cum a facut asta...
Vlad Alexandru Lica
acum 15 ani
nu sunt impresionat


Branded


Related