M-am angajat in publicitate din intamplare. Eram studenta in ultimul an la Comunicare si Relatii Publice si-mi pregateam lucrarea de licenta. Profesoarei care imi coordona lucrarea i se cereau recomandari pentru diverse posturi in agentii si m-a intrebat intr-o zi daca nu m-ar interesa sa lucrez in departamentul de Client Service. Ma cunostea de 4 ani si considera ca mi s-ar potrivi acest job.
Stiam cat de greu este sa ajungi intr-o agentie si cat de mult conteaza experienta, asa ca am acceptat cu gandul ca o sa fie ceva provizoriu, pana termin facultatea ... eu voiam sa fac PR. Eram incantata, dar si sceptica in acelasi timp... nu prea stiam multe despre domeniu si-mi imaginam ca povestile care circula prin facultate sunt doar legende.
Incetul cu incetul mi-am dat seama ca mi se potriveste ceea ce fac si ca-mi doresc sa continui acest drum. Directoarea mea de Client Service de la momentul respectiv imi spunea ca pentru a fi un client service bun iti trebuie un simt special, trebuie sa fii intr-un anumit fel... mi-am tradus in timp acest "simt special" si prin capacitatea de a invata cate putin din meseria oamenilor cu care lucrez si probabil acesta a fost si motivul pentru care nu mi-am dorit pana acum sa ma mut intr-un alt departament.
Comentarii