Itsy Bitsy lanseaza cea de-a doua editie a campaniei sociale "Piramida Alimentatiei Sanatoase"

Itsy Bitsy, primul post de radio pentru copii din Europa, continua lupta cu fast-food-ul si cu mesele nesanatoase. Postul de radio lanseaza cea de-a doua editie a campaniei sociale "Piramida Alimentatiei Sanatoase" si merge din nou in mijlocul copiilor, in gradinite, pentru a-i invata principiile unei vieti sanatoase.

Pentru ca cei mici invata cel mai bine prin joc, personajele Itsy Bitsy, Zapa si Elfizonia, le explica acestora printr-un spectacol interactiv de o ora care este locul fiecarui aliment in dieta zilnica si cat de importanta este miscarea pentru sanatate. Campania derulata de Itsy Bitsy pune accent pe prevenire si isi propune sa promoveze o alimentatie echilibrata si un stil de viata activ.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related