Ce vor femeile

Eu una nu mai stiu foarte bine cum arata prietena mea cea mai buna cind este cu adevarat fericita. Si nici cind e nervoasa, suparata sau dezamagita. Nici macar nu mai stiu cum arata de cind a mai slabit citeva kilograme, dupa cum chiar ea a tinut sa-mi comunice - la telefon. Tot ce stiu foarte bine este ca obisnuieste sa dea multe enter-uri atunci cind imi povesteste ceva pe Messenger. Mai stiu ca intotdeauna cind ne despartim virtual, imi trimite in semn de ramas bun omuletul galben din coltul de stinga jos al ecranului.(Este vorba de personajul HUG din noianul de personalitati stilizate prin moaca carora ma exprim de ceva vreme).
Si nu pot sa nu ma intreb ce s-ar putea intimpla daca, dintr-o regretabila poticneala a bilei de la mouse, ea imi trimite omuletul gresit. HAPPY face in loc de SAD face. La prima vedere nu pare a fi o mare tragedie, dar in cazuri repetate problema se poate transforma intr-una fundamentala. Pentru ca pierd prilejul de a ma comporta ca o prietena si s-ar putea ajunge la un moment in care nici toate messenger-urile, telefoanele si mailurile din lume nu m-ar mai putea ajuta.
Cam acelasi lucru cred ca li s-ar putea intimpla si oamenilor din departamentele de marketing.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related