S-a incheiat prima editie a Conferintei Internationale "Marketing in Direct"

Ieri, 21 octombrie, More Than Pub a lansat prima editie a Conferintei Internationale "Marketing in Direct", care a reunit peste 250 de participanti top si middle management din domeniile Marketing-Comunicare.

Prima editie a Conferintei "Marketing in Direct" si-a propus o incursiune in elementele de baza ale Marketingului Direct, in acelasi timp creand multiple ocazii de networking si schimb de experienta.

Pe parcursul unei zile intregi, s-au derulat prezentari si workshop-uri, animate de momente speciale si surprize:
- Agenda primei editii a Conferintei Internationale "Marketing in Direct" a fost livrata in direct (si la timp!) de catre un curier TCE Post! MC-ul evenimentului, actorul Zoltan Butuc, a primit astfel plicul continand programul Conferintei.
- Peste 250 de participanti top si middle management din domeniile Marketing-Comunicare au asistat la "atacul" asupra lui John Griffiths din partea unui participant scandalagiu. Daca in primele momente speakerul britanic si audienta au fost surprinsi, echipa de protectie RPG Security a intervenit rapid, imobilizandu-l pe "atacator". John Griffiths i-a asigurat pe cei din sala ca totul e sub control, iar organizatorii au intervenit la nedumerirea unui singur participant speriat, linistindu-l si spunandu-i ca totul a fost regizat pentru a le oferi un altfel de promovare a sponsorului…live si nu printr-o simpla mentionare de sigla pe un banner. Zambetele complice ale celor prezenti l-au incurajat sa continue prezentarea si sa explice de ce Marketingul Direct este mai eficient decat alte forme de publicitate. Iar promovarea directa de la fata locului au "simtit-o" cu totii.

Personalizarea si comunicarea targetata au completat conceptul evenimentului, de la materiale promotionale nominale pana la sesiunile de intrebari si raspunsuri din cadrul workshop-urilor.

In prima parte a zilei John Griffiths a demonstrat eficienta Marketingului Direct fata de publicitatea traditionala, urmat de Leif Andersen si Barry Larson care au aratat cum poti optimiza rata de raspuns utilizand direct mailingul.

Abordarea profesionista si exemplele oferite au fost completate cu momente creative de product placement dedicate partenerilor Conferintei, momente care au facut mai usoara trecerea "back to basics": "atacul" asupra lui John Griffiths, aparitia tanarului "chefliu" oferind un pahar de vin Maiei Novolan si lui Leif Andersen sau curierul care livreaza agenda Conferintei direct MC-ului Zoltan Butuc.

Dezbatand subiecte si studii de caz legate de piata locala de Marketing Direct, masa semi-rotunda a reunit 11 speakeri; prezentarile succinte au rezumat in 5-6 minute, alocate fiecarui speaker, elementele esentiale si "secretele" care stau la baza unei campanii reusite.

Acrobatiile de echitatie au subliniat ca anul acesta este mai profitabil sa dai regatul publicitatii pe "calutii" strategici din Marketing Direct, dezvaluiti prin studii de caz si exemple concrete in cele 3 workshop-uri sustinute simultan in 3 sali diferite. Pe parcursul a doua ore, participantii la fiecare workshop au avut ocazia sa afle cunostinte si aplicatii de baza sau noi prin dialog direct si deschis cu speakerii. Astfel, Maia Novolan si Shuja Shaikh au punctat avantajele online si mobile marketingului, in timp ce Adela Rogojinaru si Marius Buiculescu au ilustrat prin exemple sugestive de ce si cum personalizarea este cheia succesului in comunicarea directa. Tehnicile si instrumentele marketingului direct, au fost dezbatute, pe rand de Calin Veghes (Direct mailing/Direct e-mailing/ Marketing Direct in mediile traditionale: TV/ Presa/Radio/Outdoor-Indoor), Radu C. Schmitzer (Call center - Telemarketing), Stela Toderascu (Vanzari Directe), Silviu Stefan (Cuponing).

Concertul saxofonistului Dan Nedelcu, binecunoscut sub numele de DAX - The Man with The Sax, alaturi de Dalma, au incheiat conferinta intr-o nota relaxanta, contribuind la sedimentarea cunostintelor.

Evenimentul este sustinut de AME design, Angels Promotions, Atip Design, AVON, Carte Noire si Toblerone, City College - Universitatea Sheffield, Digital Audio Xpert, Euroanswer, Intercontinental, Media Image Monitoring, Paralela 45, RPG Security, TCE Logistica, Vincon. Partenerii media sunt AdPlayers, Calendar Evenimente, Cariere, Centrul de Presa, Comunicatii Mobile, Hotnews, IQAds, PRwave, Rol.ro, Wall Street si 9AM.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related