[Golden Drum 2009] Liviu David: Dupa ce ca noi pierdem mereu in post-productie, anul asta parca nici ideile nu prea ne-au ajutat

Buzz cu Liviu David (Creative Director, Next Advertising)

IQads: Felicitari pentru trofeul de argint pe care l-ati obtinut la categoria "Design&Art Direction". Cum ai descrie interesul agentiilor romanesti pentru festivalul de la Portoroz de anul asta? Sa fie criza singurul motiv al dezinteresului? (din cate am inteles, au fost 174 de inscrieri anul asta, fata de 319 anul trecut)
Liviu David: Multumim. Ca de obicei, cred ca se putea mai bine. Cat despre dezinteresul agentiilor romanesti - criza a fost motivul principal, da. Cand nu mai sunt bani: 1. nu prea iti vine sa trimiti tot ce ai facut, in speranta ca poate impusti un shortlist; 2. nu mai ai cum sa te spargi in figuri cu campanii pentru care platesti tot tu, caci clientul nu le-a vrut; 3. nu da bine sa te arati artist, dupa ce ai dat oameni afara.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Festivaluri

Sectiune


Comentarii

Cristina Istrati
acum 15 ani
Puteti lasa o adresa de e-mail sau telefon la care dl Liviu David sa poata fi contactat?


Branded


Related