Rogalski Grigoriu lanseaza "Scoala de Bani"

Sustinut de BCR si conceput ca un program de educatie financiara prin divertisment, "Scoala de Bani" isi propune sa dezvolte pe termen lung responsabilitatea publicului cu privire la gestionarea bugetului personal si al familiei.

Scoala de Bani este lansat printr-o campanie integrata de comunicare ce cuprinde PR pe suporturi traditionale si online, formate de media inovative si comunicare interactiva. Programul incepe cu o sesiune de invatare care pune accentul pe ambele parghii ale circuitului banilor - consumul si investitiile personale intr-o maniera relevanta pentru public - simultan cu un concurs derulat pe aceleasi doua coordonate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Wavemaker Romania

Exceptional growth requires uncomfortable change.We do our best work for brands who relish being provoked to go further and faster, together.   That’s why we’ve built Provocative Planning, a... vezi detalii »

Sectiune


Comentarii

GABRIEL ALECU
acum 15 ani
Interesanta tema acestui program care aduce un concurs si o legatura cu una din cele mai mari banci din Romania .

Salut pe aceasta cale initiatorii acestui priect si impreuna cu

" Scoala Banilor " - http://www.scoalabanilor.ro, imi doresc sa contribuim la educatia financiara a cat mai multor persoane

In Romania, dar si in multe alte tari chiar mai dezvoltate, educatia financiara reprezinta un subiect aproape tabu, desi majoritatea oamenilor se confrunta cu probleme financiare. Singura cale prin care omenirea va ajunge sa depaseasca aceste obstacole financiare este printr-o buna educatie financiara.

Daca vrei sa faci parte din lumea oamenilor bogati in educatie financiara atunci e timpul sa faci Primul Pas in Scoala Banilor.



Branded


Related