[Golden Drum 2009] Razvan Capanescu: Clientii si targetul care arunca opinii aiurea in research au publicitatea pe care o merita

Buzz cu Razvan Capanescu (Creative Director, Publicis Romania)

IQads: Cum ai descrie interesul agentiilor romanesti pentru festivalul de la Portoroz de anul asta? Sa fie criza singurul motiv al dezinteresului? (din cate am inteles, au fost 174 de inscrieri romanesti anul asta, fata de 319 anul trecut)
Razvan Capanescu: Eu cred ca interesul agentiilor romanesti fata de Golden Drum a ramas acelasi. Doar ca anul acesta nu a fost unul foarte fericit in general, cu atat mai putin in privinta producerii unor campanii cu adevarat remarcabile. Recesiunea a speriat nu doar bugetele (si asa timide in Romania), cat mai ales puterea de decizie. Clientii au preferat sa incerce a se ascunde din calea crizei, decat sa o abordeze in vreun fel. Ori pentru tango - mai ales de festival - e nevoie de doi.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Campanii

Sectiune



Branded


Related