Buzz cu Ema Prisca (Creative Director, Graffiti BBDO)
IQads: Felicitari pentru trofeul de aur pe care l-ati obtinut la categoria "Outdoor". Cum ai descrie interesul agentiilor romanesti pentru festivalul de la Portoroz de anul asta? Sa fie criza singurul motiv al dezinteresului? (au fost 174 de inscrieri anul asta, fata de 319 anul trecut)
Ema Prisca: Mi-a spus cineva de la o agentie neparticipanta la Golden Drum ca "anu' asta, noi ne concentram pe business". Iar io asta nu inteleg. Nu ne concentram tot timpul pe business? Ce inseamna sa te concentrezi pe business? Sa pui copywriterii sa stea cu ochii lipiti pe indexul Dow Jones si art directorii cu excelul deschis? Nu e treaba noastra permanenta sa ne ajutam clientii sa-si creasca business-ul, transformandu-le brandurile in leaderi? Nu asta inseamna sa fii concentrat pe business? Sau sa fii concentrat pe business inseamna sa nu mai aloci bugete si talente pentru "efortul de festival"? In fine, excluzand agentiile care se subscriu naucitoarei strategii de business mentionate mai sus, Romania, per ansamblu, a inscris mai putin ca suntem mai saraci. Economic o ducem cel mai prost din Europa si avem deja multi someri publicitari si agentii care se inchid. Deci n-as zice dezinteres, ci neputinta reala de sorginte financiara.
Comentarii
sa declaram si noi sus si tare cat de cacat e treaba in romania. E un punct de vedere unic, total surprinzator si nu vad cum cineva in afara de tine si-ar fi dat seama de aceasta mare jmekerie. Numai insight-ul conform caruia am fi o tara de amatori ma face sa tremur de frica... You did it again brave woman! (ma tem ca da, ultima parte a fost putin sexista, ce sa-i faci, nimeni nu-i perfect :)
in rest, executiile de la metrou sint tari