URSUS, Regele Berii in Romania, a incredintat creatia noii campanii tematice agentiei full service Papaya Advertising, in urma unui pitch desfasurat in aceasta vara, la care au participat cateva dintre cele mai bune agentii de creatie.
"Timp de 8 ani Publicis a fost alaturi de noi si am reusit sa depasim impreuna o lunga serie de provocari care s-au materializat in progresul marcii URSUS din tot acest timp si in ridicarea continua a standardelor ce definesc Regele Berii in Romania. Am simtit nevoia unui pitch deoarece 8 ani inseamna o perioada lunga in care atat piata cat si consumatorul s-au schimbat foarte mult. Era practic momentul pentru o reevaluare. Ne pare rau sa ne despartim de Publicis cu care am lucrat excelent si care s-au prezentat foarte bine la pitch. Insa in final, consumatorul a avut de spus ultimul cuvant, iar conceptul prezentat de Papaya s-a bucurat de un raspuns mai bun", a declarat Renaud Thiers, Group Brand Manager URSUS.