[Golden Drum 2009] Trei agentii romanesti sunt pe shortlist in categoriile Film, Outdoor si Press

Agentiile Graffiti BBDO, McCann Erickson si Propaganda au intrat in finala Golden Drum in categoriile Film, Outdoor si Press, conform site-ului goldendrum.com.

Graffiti BBDO este pe shortlist in sectiunea Film cu spotul Whiskas - "Takes", iar in sectiunea Outdoor participa cu executiile din campania Aspirin - "Headache" (I, II, III).

Propaganda a fost nominalizata in categoria Press cu lucrarea "Beatles - Yellow Submarine", realizata pentru Radio Gold.

McCann Erickson participa in finala, in categoria Film, cu spotul Vodafone - "Youth".

Golden Drum se desfasora in perioada 5-9 octombrie, in Portorož, Slovenia. La acest festival, care premiaza creativitatea, se pot inscrie agentii de publicitate, advertiseri, clienti, case de productie si design, case de productie TV, agentii media sau alte parti implicate in procesul de creatie sau productie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related