TFP Advertising semneaza campania "Stop it!" pentru Fundatia Vier Pfoten

Toamna aceasta Fundatia VIER PFOTEN Romania a demarat prima campanie de comunicare de amploare a proiectului Stop it! - Fara animale salbatice in circuri. Campania are ca obiectiv final interzicerea folosirii animalelor salbatice in circuri prin declansarea unui proces legislativ care sa stabileasca statutul acestora. Proiectul face parte din campaniile internationale VIER PFOTEN si este implementat in 5 tari.

"Sensibilizarea publicului si atragerea VIP-urilor sunt primii pasi care trebuie facuti pentru atingerea acestui obiectiv. Strategia de comunicare se bazeaza pe schimbarea perspectivei, scena circului fiind cea a culiselor, a custilor unde animalele sunt chinuite in timpul dresajului. Pe langa imaginile si detaliile socante pe care le prezentam trebuie sa raspundem si intrebarii firesti: ce insemna circul fara animale salbatice? Aici avem insa 2 modele de succes a circului international - Cirque du Soleil si Flic Flac." a afirmat Razvan Saghin, Client Service Director TFP Advertising.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related