In octombrie se poarta panglica roz

In 1985 luna octombrie a fost declarata Breast Cancer Awareness Month. Fenomenul capata din ce in ce mai multa amploare. A trecut aproape un sfert de deceniu in care companiile s-au raliat in lupta cu cel mai important dusman al femeilor - ideea ca "tocmai mie nu mi se poate intampla asa ceva". Ei bine se poate, dar e tratabil, acesta pare sa fie mesajul pe care militantii pentru aceasta cauza nobila incearca sa-l raspandeasca.

Nenumarate fundatii si organizatii non-profit lupta pentru a diminua efectele cancerului la san. Si nu si-au ales deloc un adversar usor de invins, pentru ca, potrivit World Health Organization (WHO), cancerul mamar este cea mai raspandita forma de cancer in randul femeilor din intreaga lume. Dar culmea e ca nu afecteaza numai femeile, desi e adevarat ca este mult mai raspandit in randul reprezentantelor sexului frumos. Astfel, cu toate ca numarul de imbolnaviri in randul barbatilor este de 10 ori mai mic, riscul exista totusi.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune


Comentarii

Georgina Grigorie
acum 15 ani
Campania 1 din 8 este super , Avon a donat ptr Timisoara 138.000 euro si gratie acestei donatii de la 1 octombrie timisorencele beneficiaza de singurul spital de oncologie moder.Trebuie sa invata sa fim voluntari si ptr cauze nobile, merita efortul !!!
evelina bubulina
acum 15 ani
E adevarat
evelina bubulina
acum 15 ani
E adevarat ca femeile din Romania nu se omoara(ce ironie) cu mersul la control, indiferent ca este stomatologic, oftalmologic, ginecologic samd......

Care este finalitatea campaniilor de genul "1 din 8 femei"? Sa incurajeze femeile sa mearga la medic astfel incat sa descopere din timp daca sunt predispuse la cancer sau nu, deci sa nu mai existe atatea victime ale cancerului, la san in cazul de fata. Intrebarea de 1000de puncete este LA CE MEDICI SA MEARGA INTR_O TARA CA ASTA?!?

Sa incepem cu inceputul. Prietena cea mai buna a colegei mele de serv isi facea Papanicolau anual. Testul iesea bine mereu, era sanatoasa. Intr-un an s-a hotarat sa nu-l mai faca unde il facea de obicei. SURPRIZA! Avea cancer de col uterin. Se intampla acum 4 ani.

Mama celei mai bune prietene. Control anual. Schimba locatia. Cancer la san. Toate controalele, testele au fost facute in Buc in spitale renumite la medici cu recomandari bune.

Saptamana asta am mers la o clinica cu prietenul meu pt ca nu se simtea bine. A facut 4 ecografii la 4 medici diferiti si fiecare i-a spus altceva.

My point, DA< SA SE FACA TOATE CAMPANIILE POSIBILE IN LUPTA IMPOTRIVA CANCERULUI, dar intr-o tara unde chiar ar face diferenta o astfel de campanie! La ce folos ca mergem anual la control si stam linistite ca suntem bine daca medici la care mergem sunt total dezinteresati, absenti, orgoliosi. La ce bun sa stam prin sali de asteptare daca oricum minunatii medici ai tarii isi bat joc de noi pe fata?

Nu am absolut nimic impotriva campaniilor de genul asta, dar ar mai indicat sa facem niste campanii prin care sa aratam in ce tara traim si cum trateaza medici un pacient in realitatea zilelor noastre si apoi sa vorbim despre astfel de campanii!

Recomand "Moartea domnului Lazarescu" filmul. Este cat se poate de real si actual. Si tragic. E exact realitatea in care traim, despre oamenii in care ne punem sparante ca ne vor "repara".



Branded


Related