Farmec relanseaza gama Aslavital

Farmec relanseaza gama Aslavital printr-o promotie la raft si complexe de ingrediente personalizate pentru fiecare produs.

Farmec Cluj-Napoca deruleaza in perioada 1 octombrie - 31 decembrie 2009, promotia la raft "Cauta cheita frumusetii", pentru produsele din gama Aslavital. Cumparatorii produselor care au inscris pe ambalaj insemnul promotiei, au ocazia sa descopere in interior unul dintre cele 500 de medalioane in forma de cheita, realizate din aur de 14 carate.

Odata cu promotia, Farmec lanseaza gama Aslavital intr-o noua prezentare, cu ambalaje personalizate pentru fiecare produs, in functie de principiile active continute. Fiecare dintre cele 18 produse Aslavital se diferentiaza printr-un complex de ingrediente, format din argila si vitamine, uleiuri sau extracte vegetale.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related