[Golden Drum 2009] Un Gold si un Silver pentru Romania in a doua zi a festivalului

Doua agentii romanesti, Arsenoaiei&Matasel si Next Advertising, au fost premiate in a doua zi a festivalului Golden Drum 2009, conform site-ului oficial.

Arsenoaiei&Matasel a castigat Gold Drum in categoria Media Campaigns cu "Accidents can happen to anyone!", campanie realizata pentru Politia Capitalei. Mai multe persoane cunoscute, vedete din sport si din muzica au sustinut acest proiect aparand in public in scaune cu rotile.

Greenpeace - "Thermo Mug" a adus agentiei Next Advertising trofeul Silver Drum in categoria Design & Art Direction. Cana a fost conceputa pentru a transmite urmatorul mesaj: "Incalzirea globala ucide". In momentul in care era umpluta cu lichid fierbinte, Thermo Mug isi schimba nuanta demonstrand cum, prin efectul incalzirii, un urs desenat pe ea isi pierde treptat conturul, pana la disparitie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related