Hipnozaroma - solutia tuturor crizelor

Situatiile in care hipnozaroma poate ademeni un personaj dezirabil (vecina de la 2, de exemplu) sau unul care aduce cu sine un obiect dezirabil (Mos Craciun, postasul, curierul aducand trandafiri pentru vecina de alaturi, etc) sunt practic infinite. Nu-mi mai ramane decat sa caut un announcer de teleshopping si sa-l pun sa citeasca urmatorul text cu voce tare:

Se simte criza si la tine in portofel? Nu ai bani sa-i iei sotiei 25 de trandafiri si sa-i livrezi, eventual, prin curier? Cum? Nu ai facut asta oricum niciodata? Nici macar inainte sa va luati? Nici o grija! Flori, corespondenta care nu-ti apartine, mobila, aparatura electrocasnica si orice altceva li se mai livreaza vecinilor tai, toate acestea vor veni singure la usa ta cu un minim de efort si mai ales cu ZERO BANI! Da, ai auzit bine! Nu mai trebuie sa cauti tot timpul in portofel, doar ca sa constati de fiecare data ca Mos Craciun tot n-a venit mai devreme anul acesta sau ca, daca a venit, nici el nu avea bani de dat!

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar


Comentarii

ADRIAN GAVRILIU
acum 15 ani
Cine are niste cunostinte minime de ..hipnoza..va intelege cat de important si real poate fi aces articol in realizarea turor reclamelor ..aproape din orice domeniu,ex;HIPNOZA TE FACE SA VEZI CE VREA HIPNOTIZATORUL...EU...(produsul,serviciu,marketul..) FAC ACEST LUCRU.Acum nu ramane decat sa ai imaginatie,sa cauti domeniul si sa ai bun simt ptr. o reclama de lauda..sau agresivitate ptr. o reclama concurenta.Daca ai tema ..TU..trebuie sa ai ideea si imaginatia si poti face zeci de reclame intr-un timp f.scurt.


Branded


Related