Odyssey a lansat o campanie de pozitionare pentru Skoda Fabia

Zilele astea am lansat o campanie de pozitionare a Skodei Fabia. Cu care vrem sa castigam oamenii pragmatici.

Trei lucruri importante pe care le-am stiut din brief despre Skoda Fabia: 1. Fabia face parte din acele masini practice si fiabile, facute cu cap pentru drumuri neprietenoase. 2. Are un design robust, taios, care nu prinde extraordinar in Romania, unde rotunjimile, designul latin si sugestia de sportivitate se vand mai bine. 3. Si, bineinteles, pretul, care este competitiv in categorie. A venit si strategul nostru care a spus: exista un segment de consumatori maturi, "simply clever", care au trecut peste nevoia de afisare sociala si stiu cine sunt si ce vor de la viata. Pe ei trebuie sa ii facem sa ne placa si sa ne cumpere.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune


Comentarii

anton mihai
acum 15 ani
Foarte frumoasa campanie. M-a uns pe suflet.


Branded


Related