SCOP si CREATE DIRECT implementeaza un nou concept de testare practica a echipamentelor de birou, printr-un "drive-test" de evaluare a performantelor.
Obiectul campaniei concepute si derulate de CREATE DIRECT pentru clientul sau, il reprezinta imprimantele laser KYOCERA, distribuite exclusiv in Romania de SCOP. Ca si motoarele diesel, imprimantele KYOCERA inseamna pentru utilizator fiabilitate, dar si cel mai mic cost total de utilizare.
Pentru a face cunoscute performantele imprimantelor KYOCERA, potentialilor clienti li se propune un "drive-test" cu noile imprimante.
"Companiile vizate primesc o documentatie legata de noile imprimante si apoi, in urma unui follow-up telefonic, sunt invitate sa vada «pe viu» performantele acestora, in cadrul unui «drive-test» chiar la propriul sediu, prin intermediul unui reprezentant SCOP", explica Adrian Alexandrescu, executive director al CREATE DIRECT.
"Promovam un produs foarte competitiv pe piata imprimantelor, fiabil si economic. CREATE DIRECT este deja un partener traditional al nostru pentru astfel de campanii, iar rezultatele proiectelor anterioare ne dau convingerea ca si de aceasta data rata de succes a campaniei va fi una foarte buna", a declarat Ioana Ciolpan, Marketing Communication Manager la SCOP.